onsdag 5. januar 2011

Godt Nytt år

Ønsker  alle som stikker innom et riktig godt nytt år.

Kom hjem fra jule/nyttårsferie i går.  Besøkte min yngste sønn med samboer og mine  to herlige barnebarn, -uttrolig så fort tiden går. Tenk Emma blir 3 år i mai og lille Leon blir 1 år i februar. Det ble noen flotte og hektiske dager. Besøk både i akebakken og på skøytebanen.( ps. kan ikke huske at det var så travelt å ha barn)
Besøkte også min eldste sønn som bor i Oslo. Flotte dager med  tur opp til Holmenkollen, litt byvandring og besøk på loppemarked. Har vært innom Stoff og Stil i Drammen og IKEA så det ble med en del stoffer og annet tilbehør hjem.
Litt rydding må til på syrommet før jeg kan sette i gang, har en del ting jeg har lyst til å sy. Får håpe det ikke tar så lang tid før jeg kan blogge noe nytt.

7 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei og Godt Nyttår til deg.
Høres koselig ut å besøke barn og barnebarn. Utrolig hvor raskt man glemmer de hektiske årene med små barn.
Gleder meg til å se nye prosjekter fra deg.
Ha en super uke.
Klem:)

Elisabeth sa...

Hei. Godt nyttår til deg også. Gleder meg til å se hva du lager i 2011.
Ha en fin ukeavslutning.
Elisabeth

Jorunn Elizabeth sa...

Godt nytt r til deg også:-)Høres ut som en flott jule og nyttårsferie. Kjekt med familiebesøk. skal bli spennende å se hva du syr som neste prosjekt.

Annelis hantverk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annelis hantverk sa...

Så härligt att få vara tillsammans med barn och barnbarn och få vara med på så många upplevelser!
Gott Nytt År!

Snertne sneller og små nøster sa...

Godt nyttår til deg også :-) Høres ut som om du har hatt det kjempefint :-D

Ha det godt - klem Siv

Randis side sa...

Godt nytt år ønskes også deg :) Vi blogges!