mandag 28. mai 2012

fargerike toalettmapper og litt til ..






Poser beregnet til bleier og vaskeservietter.  Greit å ta med på byturen.


Jeg syr og syr - skal være med på en utstilling 9. juni så her går det unna. Har blitt lite tid til blogging -tia strekker ikke til. Desverre har jeg heller ikke vært noe flink til å gi tilbakemeldinger  på alle de flotte blogginnleggene som tikker inn jevnt og trutt.  Det er jo ofte her inne i blogglandet jeg blir inspirert til å lage diverse ting - så tusen  takk til alle der ute som er så flinke til å legge ut ting som blir sydd, strikket eller på annen måte kreert.



Dette er mappe til teskjeer med plass til 12 stk.  Alle har fått brodert navn på.






6 kommentarer:

Rita sa...

Så mye fint, og de øverste mappene var bare digg :))
Er det lov og spørre om du har kjøpt dette stoffet nå, og hvor ?
Kunne godt tenkt meg noe av det.

STEINKJERRINGA sa...

Jeg også vil ha det stoffet. Det var kjempefint. Først trodde jeg at du hadde sydd hver enkelt lapp og satt sammen, men så sanset jeg meg litt og skjønte at du ikke var riktig så gal. Hvor fikk du tak i det? Veldig fine ting, forresten!

RyumQuilt sa...

Kjempefine ting du har sydd. Likte spesielt de fargerike pungene øverst.
Lykke til på utstilling :-)

MARIA CRISTINA sa...

Siempre disfruto ver sus trabajos!!
Mucha suerte en la feria!!
Abrazos!!!

Quiltefeen sa...

Så mye flott du har sydd!! Lykke til på utstilling.. :)

Anna O.Nilsen sa...

Legg til i beundringskoret.Så masse flott å jeg ble å helt hekta på det farverike stoffet.Lykke til med utstillingen å ha ei god uke videre.