søndag 31. oktober 2010

Byveska og litt til
















Har sydd en til "Byveske",  begynner å bli en del nå. Liker godt å jobbe med ting som Annaka har laget, synes hun har gode forklaringer i sine mønster.   Veska er en bestilling fra en kollega, så jeg   håper mottakeren blir fornøyd. Jeg har også laget denne litt  større - god plass til en A4 perm.


Har også laget litt småting, hadde bare lyst til å gjøre litt som ikke tok son tid.... det ble et hjerte og en lyspose  med englemotiv . Laget også en liten pose med  en gammel liten brikke som pynt.

11 kommentarer:

Randi sa...

Nydelig byveske du har sydd!
Ha en trivelig mandag!

Unknown sa...

Da er vi to som liker AnnKa sine mønstre. Liker godt både byveska og sommerveska(den me lommer og rynkekappe). Har solgt alle tre av dem og nå blir den fjerde lagt ut for salg.
I helgen så jeg ei som hadde byveska med bildet av barnebarna på. Da fikk jeg en ny ide.
Ellers var det flotte "småting" du hadde laget. Likte godt den med heklebrikken i. Nå fikk jeg enda ein ide. Hi,hi.
Ha ei fin og syglad veke.

Bente sa...

Då er vi tre :-)
AnnAKa er heilt klart min favorittdesigner.
Byveske du har laga var stilig,den fell nok i smak.
Søte "småting" også.

Ha ei flott veke :-)

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er så realt at det er litt størrelse på veskene :-) Flotte ting du har laget :-D

Ha ei fin uke og klem fra Siv

Anonym sa...

Mamma blei kjempeglad for veska!! Du e så døktig atte!! :o) Wenche

Randis side sa...

Flott veske! Dine vesker blir ¨
så flotte så :) Ha en fin og kreativ uke, håper stormen ikke har tatt deg ;)

Solveig Bloch sa...

Flott veske, akurat som de andre du lager.Ha en fin dag :o)

AnKa sa...

Knallfin byveske du har sydd, den var knallfin.
Du har laga masse fint:)
Ønsker deg en fin kveld.

Smått og Stort sa...

Du er en mester på vesker! Ser at mottakeren ble fornøyd♥. Hvor får man tak i disse AnnKa mønstrene tro...?
klem

Anonym sa...

Heisann :) Så masse fint du lager. De putene og bølgeteppene til barnebarna dine var bare nydelige.
Kos deg med syinga.

Siv sa...

Hei! Her var det veldig mye fint å se! Jeg legger meg til som følger. Ha en super dag! :o)