tirsdag 24. januar 2012

Ny løper og litt annet smått

Ny løper til stua, den forrige jeg sydde i de samme fargene ble solgt sammens med en av putene jeg sydde. Mønsteret til denne fant jeg i MyQuilt nr 4/2011.  Har forkortet den litt og gjort den litt smalere da jeg synes den ble veldig stor.


Denne fant jeg og mønsteret på i MyQuilt -  samme nummer.  Reisemappen synes jeg ble veldig praktisk innvendig. Den eneste forandringen er at jeg har satt  plast på en av de store lommene,  veldig greit til å klistre bagasjelappene på.



Pose til tennbriketter. 


4 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Mye fint her ja! ;o)Likte den løperen innmari godt jeg.Ha en fin dag. ;o)

Elisabeth sa...

Kjempefin løper, likte fargene veldig godt.
Ha en fin dag:))

Odins lille hjørne sa...

Så mye flott du har sydd!!
klem fra odin

2ne sa...

Nydelig løper du har laget :-)
God helg